Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2009

Ποιός είναι;;;;;

Ποιήματα που στη βαθύτερη φύση τους είναι αινίγματα.
Και μάλιστα χωρίς λύση...

Ο ΜΟΝΤΕΛΟΠΝΙΧΤΗΣ

Εξοστρακισμός στους γκέι
Ο ήλιος να σας καίει
για το καλό της κοινωνίας
είμαι σωστός επαγγελματίας

Χαρτοφύλακα κρατώ
στον Άρειο Πάγο περπατώ
Αξιότιμα καθίκια σώζω εγώ
και τους αθώους εκτελώ

Τι κι αν πηδάω μάντρες
η δουλειά κάνει τους άντρες
Μα η γυναίκα μου δεν ξέρει να παίρνει το 100
Λαζόπουλε και τι μ’ αυτό;
Θα τη πλακώσω με εξοστρακισμό
πάντα κάνω το σωστό
την ύπαρξη μου ευγνωμονώ
εγώ εγώ, εγώ
εγώ

Ο ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ

Είμαι εγώ Σαλονικιός
είμαι φίνος και σωστός
άμα λάχει και Ζορός
Για Αι Βασίλης είμαι σωστός
Στο σακί μου έχω δώρα
που έχω κλέψει απ’ όλη τη χώρα

Μου αρέσουν οι μπουγάτσες
τα τρίγωνα και οι μπεκάτσες
Άντρακλας είμαι στιβαρός
Ψωμιάδης ο ξακουστός
Άμα λάχει τραγουδάω
και στις γκόμενες μετράω

Ψωμιάδης στη βουλή
πάρτε όλοι το κ**λί

ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟΑΛΗΘΕΙΕΣ

Μπουκο μπουμπούκο
ήρθε η ώρα της αλήθειας
το μαστίγιο θα βγάλω
τα άντερά σου θα κάνω κομπολόι
γιατί είσαι ένας φτωχός και μόνος καουμπόη

Την εθνική υπερηφάνεια καρτεράς
μα σε μουντζώνει και ο περιπτεράς
Είναι κρύα να τη φας
το προφίλ και το ανφάς
Kiss my ass
Τώρα είμαι εγώ εδώ
Πες μου!!
Έχεις φανταστεί το σκύλο σου με τη γάτα σου να παίζουνε Πυθία
Ξεφτιλίσου σε όλο το κοινό
αναστολή μην έχεις καμία
στην Ευγενία πες τα όλα
μου αρέσει το καραμπόλα
άντε φάε καμιά μπριζόλα
Μπούκο μπουμπούκο
πάρε ένα τσιμπούκο

Δεν υπάρχουν σχόλια: