Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2009

ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ

Το παρακάτω τραγούδι έχει να κάνει με τον παράνομο αλλά θυελλώδη έρωτα
ανάμεσα σε ένα πολιτικό και σε μία τραγουδιάρα.Το τραγούδι δεν έχει μελοποιηθεί. Δεχόμαστε μόνο σοβαρές προτάσεις...

Αυτός:
Λατρεμένο το απαγορευμένο
όμως μας ήτανε γραμμένο
ο έρωτας δεν έχει φρένο
και εγώ έρχομαι και πηγαίνω

Στης βουλής το κατεστημένο
συνοδοιπόρος εγώ
τον Έλληνα πολίτη να έχω υποτακτικό
και την αιθέρια φωνή σου αγαπώ
πο πο πο πο πο πο πο πο


Αυτή:
Και εγώ, χωρίς πουλί, χωρίς Θεό
στης εθνικής οδού το χλμ το 30ό
στο Myramare τραγουδώ
ότι έχω ένα καημό

Για τα δώρα σου σ’ ευγνωμονώ
για το τζιπ και τη βίλα σε ευχαριστώ
στις Βιστονίδας την ακρογιαλιά
θα συνθέσω τραγούδι για σκυλιά
λα λα λα λα λα λα λα

Ρεφραίν
Αγαπώ το λατρεμένο
αυτό το απαγορευμένο
Απ’ την εθνική οδό ως τη βουλή
σου δίνω μία συμβουλή
άδραξε τη ψ**λή
και στείλε επιστολή
στον Καραμανλή
για την αγάπη μας αυτή
να ξεπουλήσει την Ολυμπιακή!

Δεν υπάρχουν σχόλια: