Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2008

ΟΙΤΡΙΠΟΔΕΙΑΔΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

-Λάκιε αγάπη μου, είναι κάτι που θέλω να σου πω. Κάτι που με προβληματίζει, κάτι που με τρώει, ένα σαράκι που έχω στο μυαλό μου και το ροκανίζει μέρα με τη μέρα. Είπε η Δρυοκάστη και τα ξανθά της μαλλιά γλίστρησαν στο πλάι. Ήταν σκυθρωπή γιατί ήταν προβληματισμένη.
-Τι είναι ψυχή μου, αγάπη μου; Λατρεία μου; Γλυκιά και αγαπημένη σύζυγε Δρυοκάστη; Είπε ο Λάκιος ανήσυχος.
-Δεν ξέρω αλλά τον τελευταίο καιρό έχει φουσκώσει η κοιλιά μου και μαζί και οι υποψίες μου. Φουσκώνουν κ νομίζω ότι θα σπάσουν το κεφάλι μου. Επιπλέον έχω και ναυτίες, ξερνάω αριστερά και δεξιά και συνεχώς πεινάω. Άσε που επιπρόσθετα έχω και τους τελευταίους εννέα μήνες καθυστέρηση. Τι μου συμβαίνει άραγε; Είπε ανήσυχα η Δρυοκάστη.
-δεν ξέρω μα τι μπορεί να σου συμβαίνει; Δεν μπορώ να καταλάβω. Μήπως έχεις τυμπανισμό; Μήπως έχεις ιγμορίτιδα ή μήπως…
-Ή μήπως είμαι έγκυος; Ε; αγαπημένε Λάκιε;
-ΑΑΑΑΑΑΑαααα!!!!!Τι συμφορά μας έριξαν οι δώδεκα θεοί!! !Γιατί σε μας; Γιατί; Ε; γιατί; Τι κάναμε; Τι; Ε;
-Μα γιατί δεν χαίρεσαι που θα φέρουμε στον κόσμο το πρώτο μας παιδί που θα τον ονομάζουμε Οιτρίποδα; Ρώτησε η Δρυοκάστη
-Γιατί μας έχουν καταραστεί! Δεν θυμάσαι την κατάρα που μας έριξαν στα κεφάλια μας;
-Δηλαδή τι κατάρα;
-Μα δεν θυμάσαι που μας είπαν ότι ο Οιτρίποδας ο μονάκριβος και πολυαγαπημένος γιος θα σκοτώσει τον ένα γονιό και θα κάνει οικογένεια με τον άλλο;
-ΑΑαα συμφορά, η Δρυοκάστη πάγωσε, μα αυτό είναι τρομερό, τραύλισε συγκλονισμένη από τα ανατριχιαστικά μαντάτα.
-Τι θα κάνουμε τώρα; Ρώτησε ο Λάκιος αλλά πριν προλάβει να τελειώσει τη φράση του ακούστηκε μια τσιρίδα
-αααααΑΑΑΑΑΑ γεννάω Λάκιε, γεννάω αααΑΑΑ σπάσανε τα νερά αααΑΑΑΑ ΠΗΓΑΙΝΈ ΜΕ ΣΤΟ ΜΗΤΈΡΑ!!
-ΟΧΙΙΙΙ!!!! μη γεννήσεις, δεν πρέπει να έρθει αυτό το παιδί στον κόσμο….
10 ώρες αργότερα…..
Η Δρυοκάστη κρατούσε στην αγκαλιά της τον μικρό Οιτρίποδα
-Δεν πρέπει να τον κρατήσουμε, είπε ο Λάκιος.
-Δεν πρέπει…, είπε η Δρυοκάστη, και τι θα κάνουμε λοιπόν; Ρώτησε.
-Φέρτον σε μένα, είπε ο Λάκιος.
-Πάρτον, είπε η Δρυοκάστη.Τι θα τον κάνεις;
-Θα τον βάλω μέσα στο τζιπ και θα τον πάω μακριά σε μια χωματερή για να τον φάνε οι γύπες και οι κόνδορες…Χα ΧΑ χα χα ΜΠΟΥΧΑΧΑ

5 σχόλια:

Παπαρούνα είπε...

και μετά; και μετά;;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;;

αχ και βαχ είπε...

Υπομονή αγαπημένη θαυμάστρια...
Υπομονή...
Υπομονή και επιμονή...
Κάντε υπομονή και ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός...
Με εκτίμηση...

island είπε...

Τί απίστευτους συνειρμούς μου φέρνει η λέξη Οιτρίποδας;Ή μήπως είναι τυχαίο;Μήπως είχε τρία πόδια γι αυτό και πήγαν να τον πετάξουν στην χωματερή;Ξέρεις....τα κανονικά δύο και το τρίτο....το κοντύτερο.Καλώς μπήκες στο κλάμπ σάντουϊτσ...

island είπε...

Έχεις κάνει και καλό καμουφλάζ στις φωτογραφίες.Αφού είπα αμέσως...ποιά είναι αυτά τα γκομενάκια που δεν ξέρω;;;;

αχ και βαχ είπε...

Αγαπημένε θαυμαστή island,
Τίποτα στη ζωή δεν ειναι τυχαίο...
Το όνομα Οιτρίποδας όπως καταλαβαίνεις είναι ένα βήμα πριν από το Οιτετράποδας δηλ οι-τετράποδοι (=ζώα, σκυλιά, γατιά, μαρσουπιλαμί)
τα οποία δεν εχουν ενδοιασμούς στο ζευγάρωμα με συγγενείς τους.Δεν θέλαμε να το κάνουμε τόσο εμφανές και προτιμήσαμε το Οιτρίποδας το οποίο αποτελεί και μία αναφορά στη χαμένη αθωότητα της Τζένης Χειλουδάκη.